18 de febrero de 2009

Visita al Parlament

El proper 28 de Febrer es el dia internacional de les malàlties rares,per aquest motiu,avui hem assitit a la lectura d´un manifest institucional que s´ha realitzat al ple d´aquesta tarda al Parlament de Catalunya.
La veritat es que ha sigut una expèriencia curiosa i que reforça la meva opinió de que els polítics viuen en un altre món,molt allunyat de la realitat.
Primer hem tingut una reunió a porta tancada amb el president del Parlament Ernest Benach i la consellera de sanitat Marina Gelli.A la reunió erem 8 persones de diferents entitats,i el Victor,es clar,que s´ho passat pipa rodolant per totes les catifes de la sala.Ha sigut una trobada curta i molt protocolaria,quatre paraules,quatre fotos,i un regalet pel nen.
Desprès hem accedit al hemicicle i s´ha fet la lectura del manifest a càrrec d´un dels vocals del parlament.Allà estaven tots juntets,Montilla,carod,Saura,Tura...fent veure que escoltaven.Quan s´acabat de llegir el manifest,no s´ha fet cap comentari i directament han començat a parlar d´altres temes.Es clar hem marxat.

Éstas cosas,aunque no sirvan de mucho hay que hacerlas para que no se olviden de que estamos aquí y que tenemos derecho.Probablemente este tipo de actos beneficia mucho más a lo políticos que a los afectados.Ante los medios,queda muy bien comprometerse con éstas causas,luego la realidad es bien distinta...

Audiencia con el president Benach i la consellera Gelli.
Victor estaba retozando en las alfombras...

2 comentarios:

  1. Bueno, está claro que en este mundo desgraciadamente, nadie hace nada por nada ni por nadie y por supuesto los políticos viven en otro mundo, pero habría que verlos en la misma situación que vosotros.
    Os animo totalmente a buscar otros medios divulgativos de la enfermedad. Hay que ponerse las pilas !!!!

    Un beso muy fuerte a ciruelín.
    La negra

    ResponderEliminar
  2. Yo identifico más a todos los que has dicho por el programa de "Polonia" que en la realidad.
    mañana nos vemos!
    Dile a Víctor que lo voy a subir otravez al "patinete imaginario".
    muass

    ResponderEliminar